Sicilia i la Puglia 2014

titol

Aquest any no teniem massa decidit quines vacances faríem, un viatge en moto era el que teníem més clar, ara, quants dies i cap a on tiraríem, no tant. Volíem marxar uns quinze dies i com que ja feia temps que a la Glòria li feia patxoca Sicília, doncs, dit i fet, ja tenim destí.

A l’hora de programar una mica el recorregut hi havia la possibilitat de fer-ne una part en vaixell, però vam descartar aquesta opció i vam decidir de fer-lo tot  en moto.

MAPA-DIA-14-(2015_02_03-18_

Sortim el diumenge dia 14, però al migdia, encara havia d’enllestir una mica més de feina abans de marxar. El temps acompanya i ens emportem menjar per fer un picnic, tot i que pel camí ja ens vàrem trobar les primeres quatre gotes. Arribem fins a Brignoles, i ens allotgem a l’hotel Lemon (un antic Formula 1), dormir 29 €, res a dir, prou ben situat en una zona comercial i a prop del centre del poble.

Hotel Lemon, Brignoles

Grècia i els Balcans 2013

Grecia i Balcans 2013

Ja en teníem ganes, de fet, sempre ens ha agradat viatjar en moto, però, per una cosa o una altra, diguem que fa molts anys que no trobàvem el moment…
La primavera passada, ja pensant en la possibilitat de fer algun viatge una mica llarg, vaig canviar la moto, tot i que la Vfr 800 anava molt bé, a la Glòria, la meva dona, no la convencia massa per viatjar, i a la meva esquena tampoc. Ara tenim una Adv, ideal per a viatjar amb comoditat.
Ens hem tret de la màniga tres setmanes de temps, (fins fa ben poc, semblava impossible).
On anirem? Tenim tants llocs a la llista de “pendents” que fins i tot costa de decidir, però la Glòria ja fa temps que té al cap d’anar a Grècia, llavors, dit i fet!!
PROJECTE GRÈCIA
Començo a mirar la ruta, que si per dalt…, que si per baix…, buscar informació de Fòrums de motos, guies de viatge, internet…
Bé, ara ja tinc el recorregut força planificat, anirem fins a Ancona i d’aquí cap a Igoumenitsa, alguna illa (a mi em fa il•lusió anar a Ítaca, a la Glòria, Santorini, ja ho veurem…), Albània, Montenegro, Bòsnia i Hercegovina, Croàcia i cap a casa.

Dia 01 _

Torroella, Aups, Gorgues de Verdon, Grasse, 607 km.

mapa01
No sortim gaire d’hora per deixar les últimes coses de la feina enllestides.
Fem el primer tram del viatge per autopista, fins a Aix en Provence i seguim per carretera (això ja ens agrada més) cap a les Gorgues de Verdon, les agafem pel costat nord seguint recomanacions -gràcies Casi-, meravellós paisatge, de fet enganxem la posta de sol, molt bonic, l’única pega és que es fa fosc de pressa, busquem al Booking un hotel a prop -visca les noves tecnologies-, en trobem un a la propera ciutat de Grasse, l’hotel Panorama, bé relació qualitat preu i molt cèntric. Sopem a Saint Vallier de Thiey (Restaurant- Pizzeria La Lanterne) i cap a l’hotel. L’endemà ens sorprenem de Grasse, una bonica ciutat, capital mundial del perfum, i molt a prop de la Costa Blava.

Gorgues del riu Verdon

LLac de la Sainte Croix

Còrsega i l’Alguer 2008

Després d’un estiu de molta feina i poc temps per res,
principalment per anar amb moto, han arribat uns
merescuts dies de vacances.
El destí, Còrsega i una petita part de Sardenya.
Després de les magnifiques cròniques d’en Panotxa
aquest any i en Siono l’any passat, em sembla que
poca cosa s’hi pot afegir, però bé aquí teniu el nostre viatge, les nostres fotos i les nostres recomanacions.
Aquesta vegada vaig enredar a la Glòria, la meva dona,
que si bé abans venia sovint, últimament no hi ha manera de fer-la seguir. També s’hi va afegir un company de molts viatges en Josep Vancells que tenia “mono” de moto.

Dia 1 de setembre

Com que no sortim de Toulon fins a les 10 de la nit aprofitem per fer una mica de turisme per la Camargue i visitar el Circuit del Paul Ricard del que guardem tants bons records de l’època del Bol d’Or.

Salpem amb el vaixell de Toulon fins a Bastia
amb Corsica Ferries, té la sortida a les 10 de la nit i l’arribada a les 7 del matí.