Sicilia i la Puglia 2014

MAPA-DIA-22-(2015_02_03-18_

Sortim de Cefalù par anar a Milazzo, l’endemà volem fer una excursió a les illes Eòlies, però primer, després de no haver visitat pràcticament res de l’interior de l’illa fem una ruta pel Parc Natural del Nebrodi, ens trobem una carretera força ensopida la SP168 amb un paisatge una mica massa monòton i no gaire espectacular, agreujat al tram de la SS120 que ens porta fins a Troina i potser una mica més, un asfalt en pèssimes condicions, amb uns reguers que s’hi ficava mitja roda, amb molta calor i un fort vent, vaja, per no repetir, sort que la carretera que va cap a la costa, la mítica SS185, passant per la SP7 a Castiglione de Sicília, sí que ens ha tret el mal regust que ens havia deixat la ruta uns kilòmetres abans.

Parc Natural del Nebrodi
Castiglione de Sicília
Cremes controlades de sotabosc

Arribem a Milazzo cap al tard, busquem allotjament per dues nits, ens quedem al B&B Phenicusa (55 € la nit amb esmorzar) principalment el que volíem que era que fos a prop del vaixell que ens portaria a visitar les Illes Eòlies l’endemà. Viatjant en moto una altra cosa indispensable és un lloc on poder-la tancar, aquí també l’hem trobat, normalment sempre solucionen el tema, això que suposo que si haguessin vist l’espai que quedava a l’entrada de baix del B&B potser s’ho haurien repensat.

B&B Phenicusa

Comprem els bitlles per l’endemà, en temporada redueixen el nombre d’excursions diàries, n’agafem una que ens portarà a visitar Lipari i Vulcano i una visita pels voltants d’aquestes dues illes.
Sopem en una terrassa a davant del port, un lloc senzill però bo i bé de preu.

Milazzo

Com veieu, el personal no anava massa uniformat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *