Sicilia i la Puglia 2014

MAPA-DIA-24-(2015_02_03-18_

Deixem Sicília i seguim el nostre viatge resseguint el “peu de la bota”.

Port de Messina

Tornem a atravessar l’estret de Messina i enfilem, tot vorejant la costa, direcció cap a la Puglia (el taló de la bota), en un viatge anterior hi havíem passat ben a prop però no vam tenir oportunitat de visitar-lo.

Parem a dinar a la Merina di Gioisa, tenim davant el mar Jònic, tot el recorregut per la costa es fa força distret, tampoc ens entretenim gaire ja que volem intentar arribar força més a l’est.

Parem a dinar, hi ha moltes taules però som els únics clients…

Marina di Gioiosa

Seguim el nostre itinerari i finalment arribem a fer nit a Taranto, una ciutat força gran, ens allotgem al B&B Le Finestre sul Borgo, 55 € amb esmorzar, hem buscat com intentem fer sempre un lloc força cèntric i així fem una mica de visita turística del lloc. Quedem sorpresos de l’ambient que hi ha per tota la zona, és dijous i hi ha molts estudiants per tot arreu i molts locals on menjar o prendre una copa.

Taranto

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *