Marroc 2010 *CRÒNICA EN OFF*

CINQUENA ETAPA – DISSABTE 1 – 130 KM. , UNS 35 KM. PER PISTES

RECORREGUT DEL CINQUÈ DIA

dia1-tot

OUZINA, MERZOUGA, ARFOUD

Ens llevem amb la intenció d’agafar-nos el dia més relaxat, però, de tota manera volemarribar a dinar a  Arfoud a l’ hotel Chergui regentat per un ex-company de l’Alcorlo i seguir cap a les Gorgues del Todra i anar pujant.Esmorzem d’hora i l’Alcorlo (com que encara no n’ha tingut prou)vol anar a provar les dunes que tenim just al costat. Agafo la màquina per fer-li alguna foto. Fa un parell de passades i, la roda del darrera punxada, ja en porta dues, una de cada. La sessió fotogràfica s’acaba i de moment ja no sortirem tan puntuals.

Ens queden uns 30 km. de pista, diguem, més fàcil. A l’hora de la veritat hi havia algun tram amb prou sorra i alguna pista creuada que ens fa dubtar per on anar, això fa  que acabem desitjant trobar la pista “negra” d’una vegada. Com que no anem massa bé de temps passem de llarg a Merzouga i cap a Arfoud pel lloc més ràpid. Bé, ràpid si no tens problemes!! No feia més de 10 km. qua havíem passat  Merzouga que en Sacot torna a punxar, -i ja en van 5-, tinguen de passada un bon ensurt. Que la roda es quedi sense aire de cop fa que una mica més i baixi un marge d’alçada considerable. Reparem o més ben dit, reparen la roda i seguim, arribem a Arfoud una mica més tard del previst però encara ens donen dinar. Mentre dinem ens saludem  amb un parell de xicots de Mataró que ens havíem trobat al vaixell i que han parat al veure les nostres motos aparcades a l’entrada de l’hotel.

Vinga mengem però ens hem de decidir, o anem per feina i fem algun kilòmetre o ens quedem aquí i l’endemà anem pujant però ens perdem la part de gorgues del Todra i el Cirque de Jaffar.

Ho parlem amb en Jordi Mercader (el” jeque” de l’hotel) i ens comenta que si volem fer el Cirque de Jaffar és molt maco però la pista és molt pedregosa i llarga, de fet passa per l’Atles i a unes alçades considerables. Em sembla que per aquesta vegada ja en tindrem prou de pistes, encara que a Arfoud hem pogut comprar un parell de càmeres, la seva qualitat i la fal-lera d’en Sacot per rebentar ens fan ser molt prudents. Ens quedarem aquí, ens banyarem i en Sacot fins i tot acabarà anant a que li facin un massatge- em sembla que li convenia força-. L’endemà pujarem per carretera fins on puguem arribar, acostant-nos força cap a Tànger.

A l’Hotel hi havia un nombrós grup de gent  de R.P.M. que es cuidaven de l’organització de

La Titan Dessert, una prova de bicicletes M.B.

Havent dinat tot fent un cafè per xerrar una estona amb en Jordi vàrem poder saludar a l’Ali El Cojo, resulta que es veu que tenen algun negoci plegats.

Sopar i dormir que demà ens volem llevar d’hora i anar fent via.

4 respostes a “Marroc 2010 *CRÒNICA EN OFF*”

1. Hola Pitu,

potser em recordes com a organitzador del joc de pronòstics Pòdium, encara que ja fa uns anyets… el cas és que amb uns amics ens n’anem al Marroc en motos de trail clàssiques, i et volia fer alguna consulta, com ara les temperatures d’aquesta època, etc.

Et fa res creuar alguns correus? A reveure!

1. Hola Oriol,
      no sé com has arribat fins a la meva crònica però no hi ha problema per creuar correus, si et puc ajudar en alguna cosa.
      A més de l’any 2010 que va ser la primera vegada que hi baixàvem, hi hem tornat el 2011 i el 2013. Aquest any gairebé segur que hi tornarem.

I tant que recordo el concurs del Pòdium, i la meva dona també, hehe!

El meu correu és pitullos@gmail.com

Salut!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *