Grècia i els Balcans 2013

Dia 08_

Atenes

A la nit veiem una agencia de viatges just al costat de l’hotel i decidim que l’endemà anirem a veure quines possibilitats tenim d’anar a alguna illa(ens en vam quedar amb les ganes per anar a Ítaca) . Ens informem i optem per anar a Santorini , 5 hores en un vaixell ràpid (118,50€ anar i tornar). En principi pensàvem deixar la moto en un pàrquing (amb tot l’enrenou que això hagués suposat), però per una nit que passaríem fora vam decidir demanar si ens podíem quedar un parell de nits més a l’hotel (una decisió totalment encertada) i així vam poder viatjar ben descarregats, ja veieu que tenim la moto molt ben “aparcada” (aquí es va passar tots els dies que vam ser a l’hotel).

El del mig a l’illeta soc jo, la Glòria em va fer la foto mentre jo feia la de l’hotel.img_2390b

Anem a fer  visita turística a la ciutat, encara que no som molt amants de les “pedres” avui toca. Visitem tota l’Acròpolis i agafem un trenet que et porta a tots els monuments principals, la sorpresa és que s’endinsa pels carrerons al mig de la gent i les terrasses plenes de gom a gom dels barris de Plaka i Monastiraki. Aquests barris, com varem poder comprovar a la nit, son els llocs més ambientats de la ciutat.

img_2316img_2317img_2323img_2355img_2357img_2381

Musics de carrer

Ja veieu quina traça que hi tenen remenant les pilotes de basquetimg_2372

Al barri de Monastiraki, molts de llocs on menjar i beureimg_2387aimg_2589

pano-06b

pano-07

pano-08

Una resposta a “Grècia i els Balcans 2013”

1. Hola Pitu i Glòria,

Per les estupendes explicacions i les magnífiques fotos segur que va ser un viatge molt interessant, sense pressa i fent les visites als llocs imprescindibles.

Salut !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *