Alps, Sud-Tirol i Selva Negra 2015

Dia 6.

Fussen, Friburg 308 km.

mapa ruta 06

A Fussen, un poble ben bonic, havíem dormit en un hotel a prop del centre.

Ens llevem al matí, vaja, torna a ploure i més a més hi ha una bona boira. Anem direcció a Schwangau per visitar els castells bavaresos de Hohenschwangau i Neuschwanstein, però tanta pluja i tanta boira finalment ens fan desdir de fer-hi cap visita, fem alguna foto i seguim la ruta en direcció a la Selva Negra.

El castell al fons
El castell de Neuschwanstein al fons

Seguim la ruta prevista, després d’uns quants kilòmetres deixa de ploure i ja tornem a tenir bon temps.

Al costat de la carretera trobem una parada de carbasses, n’hi ha de tota mida, amb un cartellet hi posen el preu de cada mida i deixen una caixa on posar els diners si en vols comprar alguna, vaja, ben igual que aquí.

Parada de carbasses

Seguim direcció al llac Constança, el trànsit es complica força, tota vora del llac és molt turístic i a més amb la circulació restringida en molts llocs. Finalment, tot i que havíem pensat quedar-nos a fer nit en aquesta zona, i com que anem bé de temps, optem per arribar a Friburg on tindrem la base d’operacions per als propers dies.

Ja a Friburg, en principi busquem algun camping on llogar un bungalow, però ho trobem tot ple, seguim buscant i finalment trobem un alberg on  passaríem un parell de nits, però per la bona situació i bona relació preu qualitat decidim de quedar-nos una mica més.

2 respostes a “Alps, Sud-Tirol i Selva Negra 2015”

1. Felicitats per el viatge i la crónica. Una ruta molt xula i amb unes fotos que paga la pena llegir-le de una petacada.
    A nosaltres ens va quedar pendent la Selva Negra, per lo que em guardo el tema del vikilock.
    Salut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *