Alps, Sud-Tirol i Selva Negra 2015

Dia 05.

Innsbruck, Fussen 271 km.

mapa ruta 05

Sortim d’Innsbruck, fem una mica de ruta turística on hi ha el trampolí de salts d’esquí i anem cap Alpbach, un poblet típic tirolès, potser una mica massa turístic, però els bonics paisatges de tota aquesta regió de veritat que valen molt la pena.

A l’hora de dinar busquem un lloc per poder fer una bona fregida de bolets, ens parem a comprar butifarres, que a falta d’unes bones salsitxes, també varen col.laborar a fer un bon àpat.

Alpbach
Bolets amb salsitxes

Havia preparat una ruta una mica entretinguda per arribar fins a Fussen on l’endemà volíem visitar el castell de Neuschwanstein, a mig camí, una forta tempesta ens va fer desviar del recorregut i quan me’n vaig adonar tornàvem a ser a tocar la frontera d’Àustria. Vam recular i desfent un tros de camí van tornar a la ruta preparada.

Fussen

2 respostes a “Alps, Sud-Tirol i Selva Negra 2015”

1. Felicitats per el viatge i la crónica. Una ruta molt xula i amb unes fotos que paga la pena llegir-le de una petacada.
    A nosaltres ens va quedar pendent la Selva Negra, per lo que em guardo el tema del vikilock.
    Salut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *